لحظات

شنبه, ۷ دی ۱۳۹۲، ۰۴:۴۶ ب.ظ

بگذار بگذریم ...

خیلی حس بد و مزخرفیه که آدم این حسو داشته باشه که پارتنرش داره بهش خیانت می کنه! نمی دونم این حس مزخرف آشغال از کجا ریشه میگیره؟! اما حسیه که همیشه باهام بوده. همیشه با هر کی بودم حس کردم داره بهم خیانت می کنه! و به خاطر این حس سعی میکردم منم خیانت کنم تا توی ذهن خودم با طرف بی حساب بشم!!!
وایییییییییییی .... خسته ام از این حسای مسخره توی ذهنم ... چه بلایی سر ذهن سفید ما اومد؟


نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

بگذار بگذریم ...

شنبه, ۷ دی ۱۳۹۲، ۰۴:۴۶ ب.ظ
خیلی حس بد و مزخرفیه که آدم این حسو داشته باشه که پارتنرش داره بهش خیانت می کنه! نمی دونم این حس مزخرف آشغال از کجا ریشه میگیره؟! اما حسیه که همیشه باهام بوده. همیشه با هر کی بودم حس کردم داره بهم خیانت می کنه! و به خاطر این حس سعی میکردم منم خیانت کنم تا توی ذهن خودم با طرف بی حساب بشم!!!
وایییییییییییی .... خسته ام از این حسای مسخره توی ذهنم ... چه بلایی سر ذهن سفید ما اومد؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی