لحظات

چهارشنبه, ۴ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۳۷ ب.ظ

سال و میرا ، من و سرکار خانم ط

سال میرا رو داره تا بهش بگه میخواد چیکار کنه ، ته براش مهم باشه که میرا بدونه چی میخواد ، میخواد به کجا برسه . و میرا تاییدش کنه! و گیلاس رو از دستش بگیره و بگه همین کارو بکن ... میرای زندگی من فکر می کنم خانم ط بود ... کسی که اگه بود میتونست این کارا رو برام بکنه و با نیمچه اطمینانی بفرستتم به رختخواب

اما من میرای زندگیم رو نمی دونم به خاطر چی دور انداختم و حالی فقط گاهی بهش زنگ میزنم که جوابمو نمیده ... و حالا باید بشینم و میرای زندگی یکی دیگه بشم و دلم بگیره و بمیره و ...



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

سال و میرا ، من و سرکار خانم ط

چهارشنبه, ۴ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۳۷ ب.ظ

سال میرا رو داره تا بهش بگه میخواد چیکار کنه ، ته براش مهم باشه که میرا بدونه چی میخواد ، میخواد به کجا برسه . و میرا تاییدش کنه! و گیلاس رو از دستش بگیره و بگه همین کارو بکن ... میرای زندگی من فکر می کنم خانم ط بود ... کسی که اگه بود میتونست این کارا رو برام بکنه و با نیمچه اطمینانی بفرستتم به رختخواب

اما من میرای زندگیم رو نمی دونم به خاطر چی دور انداختم و حالی فقط گاهی بهش زنگ میزنم که جوابمو نمیده ... و حالا باید بشینم و میرای زندگی یکی دیگه بشم و دلم بگیره و بمیره و ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی