لحظات

چهارشنبه, ۴ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۲۰ ب.ظ

تمام وسوسه های زمین

وحشتناک استرس دارم و میترسم. نگرانم. خسته! کارای احمقانه میکنم. از پاس گرفتن از سر کار و پناه بردن ب همه چیز و همه کس واسه یه ذره آرامش! آخ آرامش...
خبر بدی شنیدم. از اینکه حس تحت نظر بودن و اشتباه کردن رو دارم خسته شدم. کاش میتونستم برم. برم جایی که نفس کشیدن جرم نباشه.
کمتر میخونم و هیچ نمی نویسم. فقط سریال های گاه به گاه. انگار هیچ چیز مهمی نیست و همه چیز رو به فنا میره.
دل خوشی هامان چه کوچک دردهامان چه بزرگ...
دلم میخواد یه هفته مرخصی بگیرم و برم سفر. دلم میخواد برم کندوان. یا قشم. ماسوله بندر انزلی بندر لنگه ... یه شهر کوچک و خلوت ... حیف نه وقتش هست ، نه پولش و نه روی این ماشین واسه مسافت طولانی میشه حساب کرد ...
آخ خسته ام ... و از این ترس حالم به هم میخوره. و از اینکه اینقدر نظر بقیه برام مهمه هم همین طور ...
چه می توان کرد ...


نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

تمام وسوسه های زمین

چهارشنبه, ۴ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۲۰ ب.ظ
وحشتناک استرس دارم و میترسم. نگرانم. خسته! کارای احمقانه میکنم. از پاس گرفتن از سر کار و پناه بردن ب همه چیز و همه کس واسه یه ذره آرامش! آخ آرامش...
خبر بدی شنیدم. از اینکه حس تحت نظر بودن و اشتباه کردن رو دارم خسته شدم. کاش میتونستم برم. برم جایی که نفس کشیدن جرم نباشه.
کمتر میخونم و هیچ نمی نویسم. فقط سریال های گاه به گاه. انگار هیچ چیز مهمی نیست و همه چیز رو به فنا میره.
دل خوشی هامان چه کوچک دردهامان چه بزرگ...
دلم میخواد یه هفته مرخصی بگیرم و برم سفر. دلم میخواد برم کندوان. یا قشم. ماسوله بندر انزلی بندر لنگه ... یه شهر کوچک و خلوت ... حیف نه وقتش هست ، نه پولش و نه روی این ماشین واسه مسافت طولانی میشه حساب کرد ...
آخ خسته ام ... و از این ترس حالم به هم میخوره. و از اینکه اینقدر نظر بقیه برام مهمه هم همین طور ...
چه می توان کرد ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی